- reset +

rok 2014/2015

Wpisany przez Administrator poniedziałek, 01 czerwca 2015 20:53

Prezent z okazji Dnia Dziecka Uśmiech Uśmiech Puszcza oczko

Z okazji Dnia Dziecka wszyscy uczniowie Zespołu Szkół w Łomazach począwszy od maluszków na gimnazjalistach skończywszy obejrzeli występ małych artystów cyrkowych "Mali Wytrwali" z Zaliszcza. Podczas przepięknego pokazu cyrkowcy zaprezentowali żonglerkę między innymi piłeczkami, chorągiewkami, maczugami, talerzami. Dodatkowo były występy akrobatów na kuli, na rowerze jednokołowym. Popisy wywołały wielkie owacje wśród oglądających. Sponsorem występu był Gminny Ośrodek Kultury w Łomazach.

Poprawiony: poniedziałek, 24 sierpnia 2015 16:33

Wpisany przez Administrator piątek, 29 maja 2015 10:39

Dnia 27.05.2015r. odbył się szkolny konkurs muzyczny klas I-III "Mali śpiewacy"

Jury w składzie: Pani Anna Filipiuk, Pan Ryszard Bielecki i Pan Grzegorz Kulicki wyłoniło laureatów:

I - Dominik Derlukiewicz

II - Amelia Wołosowicz

III - Amelia Tokarska

IV - Oliwia Supruniuk i Julia Niedzielska

Poprawiony: poniedziałek, 24 sierpnia 2015 16:33

Wpisany przez Administrator czwartek, 28 maja 2015 20:39

ŚWIĘTO RODZINY W STUDZIANCE

Dzień Matki i Dzień Ojca to szczególnie ważne dni w życiu każdego dziecka.

W Szkole Filialnej w Studziance połączono oba święta i 26.05.2014 r. odbyło się wspólne Święto Rodziny. Z tej okazji dzieci z oddziału przedszkolnego oraz uczniowie z klasy I i II pod kierunkiem wychowawczyń: Elżbiety Szczęsnej i Wiesławy Kobrzyńskiej przygotowali program artystyczny. Zaprezentowali montaż słowno - muzyczny „Naszym Mamusiom i Tatusiom”, w którym poprzez wiersze i piosenki wyrażali swoją wdzięczność i miłość do Rodziców. Następnie złożyli Rodzicom szczere i z serc płynące życzenia. Na koniec występu zaśpiewali gromkie „Sto lat” oraz wręczyli własnoręcznie wykonane piękne kwiaty i inne upominki. Wspólne spotkanie, przebiegające w serdecznej atmosferze, sprawiło wszystkim wiele radości.

Wpisany przez Administrator czwartek, 28 maja 2015 11:59

Hrud

Przynależność do Diecezjalnej Rodziny Szkół im. Unitów Podlaskich zobowiązuje. Dnia 22 maja delegacja naszego gimnazjum z pocztem sztandarowym na czele uczestniczyła w uroczystościach z okazji jubileuszu XV- lecia nadania Szkole Podstawowej im. Błogosławionych Męczenników Podlaskich. Do nas zaprosimy gości w miesiącu październiku, kiedy to Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Łomazach będzie obchodzić 100 – lecie szkoły.

Wpisany przez Administrator niedziela, 24 maja 2015 09:45

Wycieczka do świata iluzji i samolotów

20 maja 2015r. uczniowie klas Va i Vb pod opieką p. Doroty Jeruzalskiej, p. Iwony Szepety i p. Artura Romaniuka wybrali się na całodzienną wycieczkę do Mościsk i do Dęblina. Naszą wyprawę rozpoczęliśmy od wizyty w miejscu iście magicznym. „Farma Iluzji”, bo o niej mowa, to miejsce, gdzie magia czekała na nas niemalże na każdym kroku. Mogliśmy doświadczyć niesamowitych przeżyć iluzjonistycznych i przekonać się, że czasem nasz umysł też płata nam figle. Dzieci zwiedziły Muzeum Iluzji, w którym miały problem z przejściem przez salę pełną luster, oglądały się w krzywych zwierciadłach, czy próbowały schwycić hologramy. Następnie odkrywały tajemnice Lewitującego Kranu, Niemożliwego Trójkąta i Studni Nieskończoności. Dużym zainteresowaniem cieszył się iluzyjny żart, który pozwolił uwiecznić na zdjęciu własną głowę na talerzu. Wielką atrakcją była niewątpliwie Latająca Chata Tajemnic – drewniany domek, w którym dzieją się istne czary: woda płynie do góry, ludzie nie mogą utrzymać równowagi itp. Zaciekawiła nas także duża szachownica z gigantycznymi szachami oraz krzesło i stół olbrzyma, przy których czuliśmy się jak krasnale.

Uczniowie zmierzyli się z wiklinowym labiryntem pełnym nieoczekiwanych zakamarków i ślepych tuneli. Wiele emocji wzbudziło przejście Tunelem Zapomnienia i Szlakiem Trapera. „Szaleństwa bez granic” dostarczyło  Pole Dmuchańców, gdzie dzieciaki mogły wyskakać się do woli. Kolejnym punktem naszej wycieczki był Dęblin, jednak zanim tam dotarliśmy, musieliśmy zaspokoić nasz wilczy apetyt. Zawitaliśmy do „Jakubowej Izby”, gdzie zjedliśmy naprawdę przepyszny obiad - rosół z domowym makaronem, pyszne drugie danie i kompot ze świeżych owoców. Posiłek znikł z talerzy w iście czarodziejskim tempie Uśmiech

W doskonałych humorach wyruszyliśmy w trasę do Dęblina, zwanego stolicą polskiego lotnictwa, gdzie znajduje się Szkoła Orląt, która kształci przyszłe pokolenia polskich pilotów.

Głównym punktem wyprawy było zwiedzanie Muzeum Sił Powietrznych. Po muzeum oprowadził dzieci przewodnik, który w ciekawy sposób opowiadał o historii lotnictwa i zgromadzonych eksponatach. Oglądane zbiory muzealne zrobiły na oglądających ogromne wrażenie , szczególnie na chłopcach. Mogli oni dokładnie obejrzeć różne silniki samolotowe, umundurowanie, uzbrojenie samolotów, a na zewnątrz kilkadziesiąt samolotów szkoleniowych, myśliwców i transportowców. Nie lada gratką była też możliwość wejścia na pokład prezydenckiego samolotu JAK 40.  Późnym popołudniem,  zmęczeni, ale w doskonałych nastrojach wróciliśmy do Łomaz. Wycieczkę z pewnością będziemy długo wspominać. Dostarczyła nam ona wielu wspaniałych i niezapomnianych wrażeń!